• English

۷۷۰۰۰۹۸۷ - ۲۲۶۲۳۹۹۶ - ۸۸۴۵۱۰۰۵

لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک سیار

لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک سیار
178
30 دی 1402
مدیریت سایت

لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک سیار

لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک یکی از روش های بازکردن گرفتگی لوله می باشد. مثلا فنر برقی باز کردن لوله که لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک به آن فنر لوله بازکن گفته می شود دستگاهی می باشد که گرفتگی لوله ها را با فنری بلند و یک موتور الکتریکی باز میکند. لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک بضاعت و توان رفع هر مدل گرفتگی لوله فاضلاب را داراست و بسیاری از شرکت های خدمات لوله بازکنی فوری با دستگاه اتوماتیک و باز کردن لوله از این دستگاه استفاده میکنند. کیفیت و توان بالای لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک باعث گردیده اکثر موسسات فعال در این حوزه برای خویش یک دستگاه برقی رفع گرفتگی لوله داشته باشند. اشتباهات گرفتگی لوله های فاضلاب درست از وقتی پای خود را به ساختمان ها گذاشتند که لوله های فاضلاب تولید شدند. فعلا بسیاری از خانه ها اختلال گرفتگی لوله فاضلاب از جمله فاضلاب سینک ظرفشویی، فاضلاب حمام، فاضلاب دستشویی و توالت، فاضلاب پارکینگ و … که کلیه این ها را می توان با استفاده از فنر برقی باز کرد. افزایش مشکلات گرفتگی لوله سبب گردیده که شرکت های خدمات فنی و لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک زیادی در شهرها ایجاد شود تا ایرادات موجود در لوله های فاضلاب را رفع کنند.

این مجموعه ها جهت حل ایرادات و لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک از روش­ های گوناگونی استفاده می نمایند که بعضی از آن‌ها سنتی بوده و بعضا نیز مکانیزه است. ولی اینک اکثر موسسات از روش های مکانیزه همچون استفاده از لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک برای باز کردن لوله ها استفاده می‌کنند. دستگاه فنر لوله بازکن از جمله شایسته ترین و بهترین دستگاه های باز کردن لوله میباشد که رفع انواع گرفتگی های لوله با آن ممکن شده‌ است.

لوله کشی چگونه انجام میشود؟

دستگاه لوله بازکنی چیست؟

لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک یا این که دستگاه رفع گرفتگی لوله برای بازکردن انواع گرفتگی لوله می باشند. دستگاهی برقی که دارای یک موتور الکتریکی و یک فنر بلند میباشد که از آن گشودن گرفتگی لوله ها به کارگیری میگردد. این دستگاه به کمک جریان برق فنر متصل به موتور را به دوران در میاورد و دوران فنر بلند سبب میشود گرفتگی درون لوله ها رفع شود.

همان گونه که گفته شد تعداد زیادی شرکت لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک در تهران و شهرستان ها در حال فعالیت هستند که به ضرس قاطع تمام آن ها از دستگاه رفع گرفتگی لوله برای حل خطاها گرفتگی لوله استفاده می‌کنند. به کارگیری صدها و هزاران شرکت لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک از این دستگاه نشان دهنده محبوبیت آن میباشد. اکثر شرکت ها از دستگاه باز کردن لوله برقی برای فعالیت خود استفاده میکنند. زیرا این دستگاه هم کیفیت بالایی دارد و هم بضاعت و توان فوق العاده ای در باز کردن لوله ها داراست. باز کردن لوله مطمئن و تضمینی را با این دستگاه می شود به مشتریان ارائه داد. در ادامه تا حدودی در مورد این دستگاه و شیوه عمل آن توضیحاتی ارائه شده ‌است.

دسته های مختلفی از این دستگاه تا به هم اکنون ایجاد شده است که هرمورد از این مدل ها قابلیت های گوناگون و جدیدی داراست. معمولی ترین نوع لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک را خودتان هم می‌توانید بسازید. به کمک یک دریل و یک فنر بلند میتوانید برای خویش دستگاه رفع گرفتگی لوله تولید نمایید. به ‌این صورت که فنر را به سر دریل متصل میکنید و آن‌گاه با فروکردن سرفنر به درون لوله ها و روشن کردن دریل شاهد رفع و گشوده شدن گرفتگی لوله ها خواهید بود. ولی بایستی توجه داشت که فنر متصل به دستگاه بسیار منعطف میباشد و به راحتی در خمیدگی لوله ها انعطاف پیدا می نماید.

فنر زنی چگونه انجام میشود؟

عملکرد لوله بازکنی با دستگاه

روش کار لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک تراکم هوا همانگونه که از نامش هم معین میباشد، بازکردن گرفتگی لوله با فشار هوا میباشد این دستگاه با به کار گیری از فشار هوای موجود در آن گرفتگی لوله های فاضلاب را رفع مینماید. فشار موجود در دستگاه توانایی باز کردن انواع گرفتگی را دارد. فشار مو جود درون دستگاه این بضاعت و توان را دارااست که گرفتگی های متعدد را به سمت درون چاه حرکت دهد و گرفتگی را رفع نماید. دستگاه تراکم هوا برای بازکردن گرفتگی های ساخته گردیده به وسیله مواد زاید بسیار مطلوب میباشد.

توصیه میشود برای به کارگیری از لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک تراکم هوا از یک شخص کارشناس و یا این که یک لوله بازکن کمک بگیرید. این عمل میتواند برای شما اثرگذار باشد. کسانی که تجربه فعالیت با دستگاه لوله بازکن تراکم هوا را دارا هستند به راحتی می‌توانند با آن فعالیت نمایند و گرفتگی لوله ها را رفع نمایند. پس شایسته ترین فعالیت این میباشد که با یکی از این اشخاص اقدام به باز کردن لوله فرمائید.

فنر زنی
فنر زنی

دستگاه تراکم هوا چیست

دستگاه تراکم هوا یکی از دستگاه های اختصاصی لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک میباشد که با آن گرفتگی لوله ها را رفع مینمایند. این دستگاه مناسب جهت رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب میباشد و به راحتی می توان با آن مبادرت به رفع انواع گرفتگی کرد. این دستگاه ابزار قابل قبولی برای رفع گرفتگی و بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب میباشد. با به کار گیری از این ابزار دیگر نگران گرفتگی لوله های فاضلاب نباشید و به راحتی گرفتگی آنان را رفع فرمایید.

دقت فرمائید که به کار گیری از لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک تراکم هوا برای تمامی گرفتگی ها مناسب نیست. صرفا برای رفع گرفتگی هایی از دستگاه تراکم هوا استفاده نمایید که فشار هوا سبب رفع گرفتگی شود. مثلا در صورتیکه لوله با کاغذ یا پارچه گرفته باشد استفاده از دستگاه تراکم هوا تا حد زیادی برای رفع گرفتگی مفید میباشد. زیرا فشار هوا سبب می گردد این مواد داخل لوله حرکت کرده و به چاه فاضلاب هدایت شوند. البته برای رفع گرفتگی ناشی از سنگ و خاک اصلا نباید از این وسیله بهره مند شد زیرا این دستگاه چنین گرفتگی هایی را تشدید می نماید.

بازسازی چاه چه روش هایی دارد؟

روش کار دستگاه لوله بازکن

فهمیدیم که دستگاه لوله بازکن یک دستگاه برقی میباشد که از یک فنر و یک موتور الکتریکی تشکیل شده میباشد. با اعتنا به توان بالای موتور الکتریکی عملکرد و قدرت رفع گرفتگی در لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک هم بسیار بالا هست. در خصوص شیوه کار دستگاه می بایست ذکر کرد که نخست تکنسین رفع گرفتگی لوله موتور را روشن می نماید و در شرایط آهسته قرار می‌دهد. در‌این هنگام فنر به آرامی در حال دوران میباشد و تکنسین به یاری اهرم مخصوص، فنر را آهسته آهسته از محیط خویش بیرون کرده و به درون لوله هدایت میکند. لوله بازکن به قدری این عمل را انجام میدهد تا سرفنر به گرفتگی درون لوله واکنش نماید.

در ‌این زمان سرعت چرخش دستگاه را ارتقا می‌دهد تا سرفنر فشار بیشتری بر گرفتگی ها وارد نماید. با انجام این عمل سرفنر به گرفتگی ها واکنش می نماید و باعث میگردد گرفتگی لوله باز شود. به ‌این راحتی گرفتگی لوله گشوده می گردد و بعد از پایان عمل تکنسین فنر را از لوله خارج آورده و جمع می‌کند. به وارد کردن سرفنر دستگاه رفع گرفتگی لوله به داخل لوله و لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک با این روش اصطلاحا فنرزنی گفته می‌شود.

بعد از پایان عمل یه خرده آب درون لوله خالی می‌گردد تا گرفتگی های باز شده به کمک آب از لوله بیرون گردیده و به داخل چاه هدایت شوند. این تمام فعالیت لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک برقی میباشد که کلیه موسسات از آن استفاده میکنند. گرچه دستگاه فنر برقی برای رفع اکثر گرفتگی ها موثر و اثرگذار میباشد البته بایستی توجه داشت که هر نوع گرفتگی را هم نمی توان با این دستگاه باز کرد. مثلا چنانچه لوله فاضلاب با سیمان یا آجر دچار گرفتگی شده باشد، به احتمال زیاد قابلیت و امکان باز کردن لوله آن وجود نداشته باشد و به ناچار بایستی لوله فاضلاب را تعویض کرد.

نکته دیگر این که برای گرفتگی های گوناگون از سرفنرهای مختلفی در دستگاه استفاده می گردد. بعضی سرفنرها نوک تیز می‌باشند که برای رفع گرفتگی های سخت همچون خاک مطلوب می‌باشند. بعضی دیگر از سرفنرها نوک پهن میباشند که برای رفع گرفتگی های ناشی از مو و پارچه کاربرد دارند. تکنسین لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک به نوع گرفتگی از تجربه خویش استفاده مینماید و بهترین سرفنر مناسب برای کارش را انتخاب می‌نماید.

چه گرفتگی هایی با دستگاه باز می گردند

میدانیم که شایسته ترین لوله بازکنی با دستگاه اتوماتیک همین فنر لوله بازکن میباشد. علت هم این میباشد که از این دستگاه برای رفع هر جور گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می‌شود. از این روی ما میخواهیم بعضا از انواع گرفتگی های قابل رفع با این دستگاه را به شما معرفی کنیم.

باز کردن و رفع گرفتگی دستشویی ایرانی و دستشویی فرنگی
از بین بردن گرفتگی کفشور پارکینگ و تراس
باز کردن گرفتگی کفشور حمام و دستشویی
رفع گرفتگی سیفون دستشویی و کفشور

با دقت به ساختار و اندازه لوله های سینک ظرفشویی باز کردن گرفتگی های آن با فنر لوله بازکنی ممکن نیست و برای حل مشکل در فاضلاب ظرفشویی بایستی از روش های دیگر لوله بازکنی بهره مند شد. شایسته ترین و مطلوب ترین کاربران دستگاه در گرفتگی های سیفون سرویس بهداشتی میباشد. چه سرویس بهداشتی ایرانی و چه سرویس بهداشتی فرنگی به کمک فنر رفع گرفتگی لوله باز میشوند و گرفتگی سیفون آن ها رفع میشود. گرچه روش های دیگر همچون ریختن آب داغ و یا محلول لوله بازکن هم می‌تواند مطلوب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کف تراشی و لجن کشی چاه فاضلاب

کف تراشی و لجن کشی چاه...

کف تراشی و لجن کشی چاه فاضلاب کف تراشی و لجن کشی چاه در حالتی ‌که چاه فاضلاب منزل و...

مقالات بیشتر بخوانید
از بیوفیلم‌ (Biofilm) چه می دانید؟

از بیوفیلم‌ (Biofilm) چه می دانید؟

از بیوفیلم‌ (Biofilm) چه می دانید؟ بیوفیلم، تجمعی از سلول های میکروارگانیسمی است که به یک سطح متصل و توسط...

مقالات بیشتر بخوانید
لایروبی چاه چیست؟

لایروبی چاه چیست؟

لایروبی چاه چیست؟ وقتی که از کارایی چاه تون کم شده و مرتبا پر میشه، لایروبی چاه بهترین انتخابی هست...

مقالات بیشتر بخوانید
کول چاه و کول گذاری چیست ؟

کول چاه و کول گذاری چیست...

معرفی کول چاه طی سال ها و با گذشت مدت زمانی از عمر چاه، ممکن است به دلایلی نظیر سستی...

مقالات بیشتر بخوانید
رفع نم و رطوبت ساختمان

رفع نم و رطوبت ساختمان

رفع نم و رطوبت ساختمان رفع نم و رطوبت ساختمان یکی از پیچیده ترین و شایع ترین مشکلاتی است که...

مقالات بیشتر بخوانید
تخلیه چاه با پمپ لجن کش

تخلیه چاه با پمپ لجن کش

تخلیه چاه با پمپ لجن کش تخلیه چاه با پمپ لجن کش همواره از قدیمی ترین نوع تخلیه چاه و...

مقالات بیشتر بخوانید
تخلیه چاه چیست؟ نشانه های پرشدن چاه کدامند؟ 3 روش تخلیه

تخلیه چاه چیست؟ نشانه های پرشدن...

تخلیه چاه چیست؟ نشانه های پرشدن چاه کدامند؟ 3 روش تخلیه به خارج کردن مواد زائدی مانند فضولات، مو، مواد...

مقالات بیشتر بخوانید
راه های خارج کردن موبایل از لوله چاه دستشویی

راه های خارج کردن موبایل از...

گوشیم افتاد تو چاه فاضلاب گوشیمو برده بودم دستشویی سر خورد افتاد. یک دقیقه رفتم یه چیزی بردارم، گوشی دستم...

مقالات بیشتر بخوانید
لایروبی مسیل ها

لایروبی مسیل ها

لایروبی مسیل ها لایروبی مسیل های شهری نیز مانند آنچه در باقی موارد گفته شد، انجام می شود و مانع...

مقالات بیشتر بخوانید
بهترین روش تخلیه چاه کدامند ؟ مراحل تخلیه چاه فاضلاب کدام است؟

بهترین روش تخلیه چاه کدامند ؟...

بهترین روش تخلیه چاه کدامند ؟ مراحل تخلیه چاه فاضلاب کدام است؟ چاه فاضلاب پر شده چکار کنم ؟ بهترین...

مقالات بیشتر بخوانید

تماس تلفنی