• English

۷۷۰۰۰۹۸۷ - ۲۲۶۲۳۹۹۶ - ۸۸۴۵۱۰۰۵

نحوه نصب تبدیل توالت فرنگی کودک

نحوه نصب تبدیل توالت فرنگی کودک
186
1 بهمن 1402
مدیریت سایت

نحوه نصب تبدیل توالت فرنگی کودک

محصول تبدیل یا رابط توالت فرنگی به والدین کمک می‌کند تا روش صحیح استفاده از توالت فرنگی را به کودکانشان بیاموزند. استفاده از این محصول به آینده کودک شما کمک شایانی می‌کند و سبب می‌شود تا کودکان در بزرگسالی مشکلات حادی مثل کمردرد نداشته باشند.
تا به حال فکر کرده‌اید چطور بدون پرداخت هزینه بالا و با رعایت اصول بهداشتی یک توالت برای کودکتان دست و پا کنید؟ تا مدتی پیش والدین ناچار بودند از لگن‌های مخصوص برای کودکان استفاده کنند. اما چند سالی است که تبدیل توالت فرنگی که هم جای کمتری اشغال می‌کند و هم ارزان‌تر است جای خود را در بازار باز کرده است.

در این مقاله قصد داریم در مورد رابط یا تبدیل توالت فرنگی کودک و نحوه نصب آن توضیح دهیم. با خواندن این مقاله با بهترین برندهای تبدیل دستشویی فرنگی کودک که در بازار موجود است، آشنا می‌شویم. ممکن است در خانه توالت فرنگی داشته باشید و کودک شما نتواند از آن استفاده کند، با تبدیل می‌توانید اندازه توالت را به قدری کوچک کنید که فرزندتان بتواند به خوبی از آن استفاده کند. پیش به سوی رابط توالت فرنگی!

رفع نم چگونه انجام می شود؟

رابط توالت فرنگی کودک چیست؟

تبدیل توالت فرنگی کودک نوعی حلقه پلاستیکی است که بر روی توالت فرنگی قرار می‌گیرد و اندازه آن را برای کودکان مناسب می‌سازد. از این وسیله می‌توان برای تمام سایزهای توالت فرنگی استفاده کرد. در واقع تبدیل توالت فرنگی سطح نشیمن روی توالت است که در اندازه کوچک متناسب با سایز کودک ساخته شده است و جنس رویه نرم و قابل شستشو دارد.

شاید شما هم صاحب فرزندانی بوده‌اید و اگر چنین است به یاد دارید که تمامی مراحل رشد و تکامل آن‌ها به خصوص در سنین اولیه، نیازمند آموزش مرحله به مرحله و راهنمایی است. یکی از دغدغه‌هایی که مادران را در این سیر رشد درگیر می‌کند، مساله آموزش دستشویی و به اصطلاح گرفتن آن‌ها از پوشک است. در این مرحله باید کودک را تشویق کرد تا خودش به تنهایی بتواند از پس دستشویی کردن برآید.

با ساختار آپارتمان‌های امروزی و وجود توالت فرنگی، این کار از پیش هم آسان‌تر شده است. البته این که کودک شما عادت کند تا بر روی توالت بنشیند، به آموزش دقیق و گام به گام نیاز دارد. رابط توالت فرنگی ابزاری است که به مادران در این راه به خوبی کمک می‌کند.

لجن کشی به چه منظوری انجام می شود؟

کاربرد تبدیل توالت فرنگی کودک

آپارتمان‌های امروزی طوری ساخته می‌شوند که دارای توالت فرنگی هستند. توالت فرنگی در کنار معایبی که دارد، از مزایای خوبی نیز برخوردار است و اعضای خانواده ترجیح می‌دهند از این نوع دستشویی استفاده کنند. اما یکی از دغدغه‌های مادران برای کودکان، اندازه نامناسب این توالت‌ها است. زیرا توالت فرنگی بزرگسالان از نظر اندازه اصلاً مناسب کودکان نیست.

البته، چاره کار آسان است و می‌توان با رابط توالت فرنگی کودک این مشکل را حل کرد. به کمک رابط کودکان نیز می‌توانند به راحتی از توالت فرنگی استفاده کنند. در این نوشته با کاربرد و خصوصیات این محصول مفید آشنا می‌شوید.

نحوه نصب تبدیل توالت فرنگی

همانطور که متوجه شده‌اید برای نصب رابط توالت فرنگی کودک نیاز به تنظیمات خاصی ندارید. تنها کافی است رابط را روی نشیمن توالت قرار دهید و استفاده کنید. این وسیله ویژگی دیگری هم دارد. از آنجایی که پوست بدن کودک به نسبت حساس است، این ابزار نیز باید کاملاً بهداشتی باشد و هیچ ماده حساسیت‌زایی در آن وجود نداشته باشد. مهر تأیید وزارت بهداشت می‌تواند برای اطمینان از این موضوع کمک کند.

تا اینجا توضیح دادیم که رابط توالت فرنگی کودک یک وسیله و ابزار خوب برای کمک به مادرانی است که می‌خواهند کودک را از پوشک بگیرند. در ادامه بیشتر با این وسیله آشنا می‌شویم.

تبدیل توالت چگونه انجام می شود؟

مزایای استفاده از تبدیل توالت فرنگی

ببینیم که تبدیل توالت فرنگی چه کمکی به مادر و کودک می‌کند. از این وسیله در مکان‌هایی استفاده می‌شود که در آنجا توالت فرنگی مخصوص نیست. این مشکل برای بسیاری از والدین پیش می‌آید زیرا کودک نمی‌تواند از توالت فرنگی بزرگسال استفاده کند. رابط توالت فرنگی کودک این مشکل را حل کرده است.

پس با یک تبدیل مناسب می‌توانید مشکل فاصله بدن کودک و توالت را حل کنید، علاوه بر این نسبت به بهداشت و سلامت کودک نیز اطمینان حاصل می‌کنید. در ادامه با بقیه امتیازات این وسیله مفید آشنا می‌شویم.

آموزش دستشویی بعد از گرفتن کودک از پوشک

بیشترین کاربرد تبدیل توالت فرنگی کودک زمانی است که قصد دارید او را از پوشک و پنپرس بگیرید تا خودش بتواند دستشویی کند. این محصول برای آموزش این مرحله فوق‌العاده است. کار را هم برای مادر و هم برای کودک آسان می‌کند و حس استقلال و آرامش به کودک می‌دهد تا آموزش‌های لازم را با اشتیاق و راحتی فراگیرد.

 

اندازه جمع و جور و نصب راحت

یکی از این مزایا نصب راحت و جمع و جور رابط است که به راحتی بر روی توالت قرار داده می‌شود و یا بالعکس خیلی راحت می‌توان این حلقه را از توالت فرنگی برداشت تا بزرگسالان بتوانند به راحتی از توالت استفاده کنند. از طرفی، این وسیله به دلیل سبک بودن، قابل حمل است و حتی می‌توان به طور دایم از آن در مسافرت استفاده کرد. تنها کافی است که رابط توالت فرنگی را درون کیف لوازم کودک بگذارید و هر جایی که کودک حضور دارد، ببرید تا به موقع از آن استفاده کنید.

تبدیل توالت
تبدیل توالت

حفظ تعادل

از طرفی به حفظ تعادل کودک در هنگام دستشویی کردن کمک می‌کند. زیرا دستگیره‌های کوچکی در هر یک از دو طرف این ابزار نصب شده است و ظاهر صفحه رابط هم کارتونی و جذاب است. پس کودک می‌تواند موقع نشستن بر روی توالت فرنگی به خوبی تعادل بدنش را حفظ کند و از آموزش لذت ببرد.

بهترین برندهای رابط توالت فرنگی کودک در بازار ایران

ببینیم که بهترین برندهای تبدیل توالت فرنگی کودک موجود در بازار کدام برندها هستند؟ البته شرکت‌های داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که به تولید محصولات بهداشتی نوزادان و کودکان می‌پردازند و در حوزه‌های بهداشت و سلامت نوزاد و کودک فعالیت دارد.

برای مثال می‌توانیم به شرکت‌های مهمی چون چیکو، شیدو، چیپولینو، کیکابو، مادرشید، دیزنی، بیبی‌جم، توپولی و … اشاره کنیم. در ادامه به معرفی سه برند برتر تولیدکننده رابط توالت فرنگی کودک می‌پردازیم.

تبدیل توالت فرنگی چیکو chicco

بیشتر محصولات رابط توالت فرنگی کودک چیکو دارای جنس پلاستیکی و مدل تاشو است. محل قرارگیری در قسمت سر نیست. رابط توالت فرنگی کودک چیکو برای کودکان بالای ۱۸ ماه مناسب است. نحوه ساخت آن به گونه‌ای است که دارای اسفنج نرم با روکش پلاستیکی است و فاقد مواد حساسیت‌زا برای پای کودک است. دارای نشیمن‌گاه نرم و مناسب است و رنگ‌های جذابی دارد. همچنین به دلیل داشتن دسته، استفاده از آن برای کودک آسان است.

تبدیل توالت فرنگی دیزنی disney

این محصول نیز جنس پلاستیکی دارد و برای کودکان دختر و پسر بالای 18 ماه مناسب است. طرح کارتونی جذاب دارد و دارای دسته است. یک تشک اسفنجی بسیار نرم دارد. از تماس پوست با توالت جلوگیری می‌کند، همچنین فاقد مواد حساسیت‌زا برای پای کودک است. تنوع در طرح‌های این برند به قدری است که حتماً کودک شما از دیدن آن ذوق‌زده می‌شود.

تبدیل توالت فرنگی مادرشید mothershid

از ویژگی‌های این رابط توالت فرنگی کودک می‌توان به سبکی و راحتی حمل و نقل آن اشاره کرد. در دو طرف این محصول دو دسته قرار گرفته است که برای حفظ ایمنی بیشتر طراحی شده است. کودک با گرفتن این دسته‌ها می‌تواند حس امنیت بیشتری داشته باشد. دسته‌ها طوری طراحی شده است که وقتی کودک به اطراف می‌چرخد، می‌تواند بازی کرده و جا به جا شود.

این محصول دارای جنس پلاستیکی بوده و نشیمن‌گاه آن از جنس اسفنجی نرم است. ضد حساسیت بوده و برای 18 ماهگی به بعد مناسب است. دارای دستگیره‌های نگهدارنده است و به راحتی با اسفنج شستشو می‌شود. این محصول یک برند ایرانی و پرافتخار است.

 

خرید تبدیل توالت فرنگی کودک

اگر شما نیز می‌خواهید برای کودکتان یک تبدیل توالت فرنگی خریداری کنید، باید به نکاتی توجه کنید. یعنی در هنگام خرید رابط توالت فرنگی باید حواسمان به موارد زیر باشد:

کیفیت کالا : رابطی را انتخاب کنید که جنس آن مرغوب باشد.
امکانات: برای راحتی بیشتر از تبدیل‌هایی استفاده کنید که دارای دسته و پله بوده و حتی موزیکال است.
رنگ و طرح : طرح‌ها و رنگ‌های جذاب به آموزش بهتر و تشویق کودک منجر می‌شود.
استفاده از مواد مناسب و ضدحساسیت : به دلیل نرمی پوست بدن کودکان از مدل‌هایی استفاده کنید که دارای پدهای فومی روی قسمت نشیمن‌گاه و دسته باشد.
قابلیت شستشوی مناسب: از محصولی که به راحتی با اسفنج و آب تمیز می‌شود، استفاده کنید.
قابل حمل: از وسیله‌ای استفاده کنید که هم تاشو و سبک باشد و هم بتوانید به راحتی آن را حمل کنید.
مناسب بدن: محصول خریداری شما باید مطابق با به آناتومی بدن کودک طراحی شود. زیرا هر گونه تیزی در قسمت نشیمن‌گاه به کودک آسیب می‌زند.
برند مناسب: از برندهای شناخته‌ شده داخلی و خارجی خریداری کنید زیرا به اصطلاح امتحان خود را پس داده‌اند و مشتریان قبلی در شبکه‌های مجازی و یا وب‌سایت‌ها نظرات خود را برای این محصولات درج کرده‌اند.
خرید آسان: اگر امکان خرید حضوری را ندارید و یا سخت است، از کارشناسان مجازی کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در ضمن، از فروشگاه‌هایی خرید کنید که امکان مرجوعی و یا تعویض کالا را نیز ارائه می‌کنند.

آیا رابط توالت فرنگی می‌خرید؟

در نهایت به یاد داشته باشید که محصول تبدیل یا رابط توالت فرنگی به والدین کمک می‌کند تا روش صحیح استفاده از توالت فرنگی را به کودکانشان بیاموزند. استفاده از این محصول به آینده کودک شما کمک شایانی می‌کند و سبب می‌شود تا کودکان در بزرگسالی مشکلات حادی مثل کمردرد نداشته باشند.

به علاوه، بهداشت فردی یکی از مهم‌‌ترین مهارت‌های زندگی است و والدین باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشند. بردن رابط توالت فرنگی به خصوص در مسافرت برای کودکان بسیار ضروری و مهم است. با توجه به مطالبی که گفته شد، استفاده از تبدیل توالت فرنگی سبب می‌شود تا والدین به راحتی آموزش از پوشک گرفتن را به کودکان خود بدهند. مطمئن هستیم شما هم مانند ما پیش از هر چیز به سلامت کودکانتان فکر می‌کنید.

پیشنهاد ما

برای خرید انواع تبدیل توالت فرنگی کودک به راحتی به صفحه اختصاصی‌اش بروید. از میان طرح‌های دخترانه و پسرانه و مشترک متناسب با بودجه خود چند مدل را انتخاب کنید و بعد از آن مشاوران ما با تجربه فراوان مشتاق پاسخگویی به سوالات شما هستند. تجربه شما از لگن‌های آموزشی و رابط دستشویی کودک چیست؟ به نظرتان این محصول تا چه حد حافظ سلامت کودک است؟ نظرات و داستان‌های خود را برای ما بنویسید و اگر این مقاله را دوست داشتید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با ماشین آلات لجن کش و لایروب در بخش خدمات شهری

آشنایی با ماشین آلات لجن کش...

آشنایی با ماشین آلات لجن کش و لایروب در بخش خدمات شهری کانالهای آب در سطح شهر به لحاظ رسوب...

مقالات بیشتر بخوانید
تخلیه چاه فاضلاب پر شده چگونه انجام می شود

تخلیه چاه فاضلاب پر شده چگونه...

تخلیه چاه فاضلاب پر شده چگونه انجام می شود چاه فاضلاب پرشده را که دیگر هیچ کاری برای آن نمی...

مقالات بیشتر بخوانید
چگونه لایروبی چاه فاضلاب را انجام دهیم؟

چگونه لایروبی چاه فاضلاب را انجام...

چگونه لایروبی چاه فاضلاب را انجام دهیم؟ در مقالات گذشته، در خصوص مباحث مختلف پیرامون چاه و وسایل گوناگون صحبت...

مقالات بیشتر بخوانید
آشنایی با روش های مختلف لوله بازکنی

آشنایی با روش های مختلف لوله...

آشنایی با روش های مختلف لوله بازکنی روش های مختلف لوله بازکنی ،رفع گرفتگی لوله فاضلاب روشهای مختلفی دارد که...

مقالات بیشتر بخوانید
لایروبی چاه چیست؟

لایروبی چاه چیست؟

لایروبی چاه چیست؟ وقتی که از کارایی چاه تون کم شده و مرتبا پر میشه، لایروبی چاه بهترین انتخابی هست...

مقالات بیشتر بخوانید
وسایلی که رطوبت تولید می‌کنند

وسایلی که رطوبت تولید می‌کنند

وسایلی که رطوبت تولید می‌کنند استفاده از اجاق گاز های آهنی به جای اجاق گاز های رومیزی؛ زیرا گاز های...

مقالات بیشتر بخوانید
مراحل و نحوه تعویض توالت ایرانی با فرنگی

مراحل و نحوه تعویض توالت ایرانی...

مراحل و نحوه تعویض توالت ایرانی با فرنگی برخی از افراد برای تعویض توالت ایرانی به فرنگی از روش های...

مقالات بیشتر بخوانید
روش های تخلیه چاه و روش های تشخیص آن

روش های تخلیه چاه و روش...

روش های تخلیه چاه و روش های تشخیص آن تخلیه چاه به چند صورت است که معروفترین روشهای تخلیه چاه...

مقالات بیشتر بخوانید
تجربه بالا پرسنل لوله بازکن

تجربه بالا پرسنل لوله بازکن

تجربه بالا پرسنل لوله بازکن اولین و مهمترین معیار برای سنجش یک مرکز مطمئن لوله بازکنی تجربه و سابقه آن...

مقالات بیشتر بخوانید
علت بوی بد حمام چیست و چطور می‌توان آن را برطرف کرد؟

علت بوی بد حمام چیست و...

علت بوی بد حمام چیست و چطور می‌توان آن را برطرف کرد؟ حمام کردن معمولاً جنبه‌ای آرامش‌بخش از زندگی روزمره...

مقالات بیشتر بخوانید

تماس تلفنی