• English

۷۷۰۰۰۹۸۷ - ۲۲۶۲۳۹۹۶ - ۸۸۴۵۱۰۰۵

مراحل و نحوه تعویض توالت ایرانی با فرنگی

مراحل و نحوه تعویض توالت ایرانی با فرنگی
184
1 بهمن 1402
مدیریت سایت

مراحل و نحوه تعویض توالت ایرانی با فرنگی

برخی از افراد برای تعویض توالت ایرانی به فرنگی از روش های قدیمی تر روی می آورند که در این راه در ابتدا توالت ایرانی را به صورت کامل تخریب می شوند و گاهی هم با این حرکت کاسه توالت نیازمند به انجام خدماتی اعم از تعویض سنگ توالت را به دنبال دارد. در این راه تمامی موزاییک ها و یا سرامیک های کف نیز باید به همراه سرویس ایرانی تخریب شوند و بعد از آن لوله کشی مجدد، قیرگونی و… در مراحل مختلف و به نوبت انجام شوند تا بتوان یک توالت فرنگی را بر روی محل نصب کرد.

امروزه با به کار گرفتن روش های جدیدتر دیگر نیازمند به تخریب کامل توالت ایرانی و یا کندن موزاییک ها، سرامیک های کف و یا جداره ها نخواهید بود. این در حالی است که تا به امروز متخصصین فنی در این کار با استفاده از روش های نوین تر توالت های فرنگی را به گونه استاندارد و شکیل بر روی همان توالت ایرانی نصب خواهند کرد. این امر هیچ نوع مشکلی را به همراه نخواهد داشت. یکی از مهم ترین ویژگی های این کار کاهش هزینه های شما می باشد. به صورت کلی مراحل تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی را می توان به شکل ذیل دسته بندی کرد که عبارت اند از:

برداشتن کاسه توالت ایرانی
انسداد موقت لوله های فاضلاب (جهت جلوگیری از بروز گرفتگی لوله ها بر اثر وارد شدن مصالح ساختمانی)
لوله کشی جدید فاضلاب بر اساس عملکرد توالت فرنگی
قیرگونی و عایق کاری کف
جانمایی و جاگذاری کاسه توالت فرنگی
کاشی کاری و سرامیک کاری احتمالی
آب بندی توالت فرنگی

رفع نم چگونه انجام می شود؟

انواع روش های تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

همان طور که ذکر شد برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی شما راه های مختلفی را پیش پای خود دارید که عبارت اند از:

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با استفاده از توالت های آماده

اگر شما نیز یکی از متقاضیان تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی بدون تخریب هستید می توانید از توالت های فرنگی سیار تهیه کنید. با پیشرفت علم تبدیل توالت ایرانی به فرنگی خیلی ساده تر از قبل می باشد. شما به راحتی می توانید از لوازم پزشکی یک توالت فرنگی سیار را خریداری کنید و آن را به راحتی بر روی توالت ایرانی خود قرار دهید و از آن استفاده کنید. یکی از اصلی ترین مزیت هایی که این روش به دنبال دارد این است که نیازی به تخریب ندارند. علاوه بر این موضوع شما می توانید توالت های سیال را از فروشگاه های اینترنتی نیز خریداری کنید و به صورت موقف از آن استفاده کنید که این روش هزینه های کمتری نیز به دنبال دارد.

لجن کشی به چه منظوری انجام می شود؟

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب

در این روش دیگر شما نیازی به هیچ گونه تخریب نخواهید داشت و بر روی توالت ایرانی را با یک سطح پوشش داده می شود و تنها کاری که باید در این روش انجام دهید گذاشتن یک لوله فاضلاب توالت فرنگی در راه خروجی و فاضلاب توالت ایرانی می باشد. بعد از این مراحل شما می توانید به راحتی از توالت فرنگی استفاده کنید. تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی بدون هیچ گونه تخریب هزینه های کمتری را نیز به دنبال دارد. این روش برای افرادی مناسب است که در خانه های اجاره ای زندگی می کنند و یا افرادی که از دستشویی فرنگی به صورت مداوم استفاده نمی کنند.

تبدیل توالت
تبدیل توالت

نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی با تخریب

این نوع از روش نصب توالت فرنگی بر روی توالت ایرانی به این صورت است که باید برای توالت فرنگی لوله کشی مجزا انجام شود. می توان گفت که این روش یکی از بهترین روش ها تلقی شده است. لازم به ذکر است این روش کمی هزینه بالاتری نیز دارد ولی کاری اساسی می باشد. این نوع از روش ها دارای 2 صورت انجام می شود که عبارت اند از:

روش اول

در روش اول متخصصین اول باید بخشی از کف دستشویی را بردارند تا به لوله های فاضلاب نصب شده در آن جا برسند. بعد از این کار از فاضلاب یک انشعاب صورت می گیرد و به توالت فرنگی متصل خواهد شد. بعد از این مراحل توالت فرنگی را در جای مناسب قرار داده می شود و یا مصالح ساختمانی سطح آن را پر خواهند کرد تا یک دست بشوند.

روش دوم

در روش دوم دیگر نیازی به تخریب و یا برداشتن بخشی از سرامیک ها و کف ها نمی باشد، در این روش شما در ابتدا بر روی توالت ایرانی با مصالح کاملاً پر می کنند. در این روش فقط یک لوله خروجی از توالت فرنگی به لوله فاضلاب متصل خواهد شد. یکی از ویژگی های این روش این است که شما نیازی به تخریب ندارید و هزینه کمتری را نیز در این روش تجربه خواهید کرد.

تبدیل توالت چگونه انجام می شود؟

استفاده از توالت فرنگی تاشو

این روش همانند روش اول می باشد، تنها فرق این روش با روش اول به این صورت است توالت فرنگی به دیوار متصل خواهد شد و هر زمانی که به آن نیازمند باشید می توانید آن را باز کنید و به راحتی از آن استفاده کنید. با این روش شما می توانید هم توالت فرنگی داشته باشید و هم توالت ایرانی.

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

افرادی که متقاضی این کار می باشند قبل از هر نوع اقدام به دنبال این هستند که تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و یا برعکس به دنبال خود چه هزینه هایی را دارد. این امر باعث می شود که شما قبل از انجام این کار هزینه های کلی این عمل را برآورده کرده باشید و بتوانید این عملیات را به بهترین شکل و باکیفیت ترین انجام دهید. مواردی هستند که بر روی هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی تأثیرات مستقیمی می گذارند، یکی از این پارامترها نوع توالت فرنگی است که شما قصد دارید آن را جای توالت ایرانی خود جایگزین کنید. این که توالت فرنگی شما به صورت دیواری می باشد و یا به صورت زمینی باعث می شود که بر روی بخشی از قیمت نهایی تأثیر گذار باشد. لازم به ذکر است هر نوع از این توالت ها دارای اجرت متفاوتی برای نصب می باشند که باید این را نیز در نظر داشته باشید. هزینه تبدیل توالت فرنگی به ایرانی نیز تماماً به هزینه تعویض سنگ توالت، گذاشتن کاسه جنس مرغوب و… می باشد.

از دیگر پارامترهای مهمی که در هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی تأثیر گذار است انجام لوله کشی های لازم و بنایی هایی است که باید برای انجام کار نیازمند به آن ها هستید. در برخی از مواقع همان لوله کشی که از قبل وجود داشته است را به صورت مجدد مورد استفاده قرار دهند. این در حالی است که ممکن است لوله کشی های قبلی استاندارد نباشند و یا متناسب با توالت فرنگی شما نباشند و نیازمند به این باشید که لوله کشی قبلی را به صورت کلی جمع آوری کنید و مجدداً لوله کشی مختص به توالت فرنگی را پیاده سازی کنید.در این روش بی شک شما نیازمند به پرداخت هزینه های بیشتر خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نکات مهم لوله کشی ساختمان چیست؟

نکات مهم لوله کشی ساختمان چیست؟

دلایل اهمیت لوله کشی صحیح در ساختمان ها سیستم لوله کشی ساختمان به این دلیل که وظیفه ی تامین آب...

مقالات بیشتر بخوانید
آشنایی با انواع روش های لوله بازکنی

آشنایی با انواع روش های لوله...

آشنایی با انواع روش های لوله بازکنی گرفتگی لوله های دستشویی، حمام، ظرفشویی موضوعی است که امکان دارد در هر...

مقالات بیشتر بخوانید
علت بوی بد سینک ظرفشویی را با 7 روش راحت نابود کنید

علت بوی بد سینک ظرفشویی را...

علت بوی بد سینک ظرفشویی را با 7 روش راحت نابود کنید برای بوی بد سینک ظرفشویی چه باید کرد؟...

مقالات بیشتر بخوانید
وسایلی که رطوبت تولید می‌کنند

وسایلی که رطوبت تولید می‌کنند

وسایلی که رطوبت تولید می‌کنند استفاده از اجاق گاز های آهنی به جای اجاق گاز های رومیزی؛ زیرا گاز های...

مقالات بیشتر بخوانید
لایروبی چاه چیست؟

لایروبی چاه چیست؟

لایروبی چاه چیست؟ وقتی که از کارایی چاه تون کم شده و مرتبا پر میشه، لایروبی چاه بهترین انتخابی هست...

مقالات بیشتر بخوانید
دلیل بوی بد فاضلاب در خانه چیست؟

دلیل بوی بد فاضلاب در خانه...

دلیل بوی بد فاضلاب در خانه چیست؟ بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز ســمــی سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب...

مقالات بیشتر بخوانید
آشنایی با روش و تکنیک حفاری ضربه ای

آشنایی با روش و تکنیک حفاری...

آشنایی با روش و تکنیک حفاری ضربه ای عمده منابعی که در طبیعت برای استفاده انسان ها وجود دارد منابعی...

مقالات بیشتر بخوانید
لوله کشی ساختمان و قوانین و قواعد

لوله کشی ساختمان و قوانین و...

لوله کشی ساختمان و قوانین و قواعد به طور کل، اینطور می گویند که از لوله کشی در صنایع مختلف...

مقالات بیشتر بخوانید
تجربه بالا پرسنل لوله بازکن

تجربه بالا پرسنل لوله بازکن

تجربه بالا پرسنل لوله بازکن اولین و مهمترین معیار برای سنجش یک مرکز مطمئن لوله بازکنی تجربه و سابقه آن...

مقالات بیشتر بخوانید
پایپینگ چیست؟ آشنایی با لوله کشی صنعتی

پایپینگ چیست؟ آشنایی با لوله کشی...

پایپینگ چیست؟ آشنایی با لوله کشی صنعتی سیستم‌های لوله‌کشی صنعتی مجموعه‌ای از لوله‌ها هستند که از طریق اتصالات به یکدیگر...

مقالات بیشتر بخوانید

تماس تلفنی