• English

۷۷۰۰۰۹۸۷ - ۲۲۶۲۳۹۹۶ - ۸۸۴۵۱۰۰۵

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه به چه صورت انجام می شود؟

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه به چه صورت انجام می شود؟
186
2 بهمن 1402
مدیریت سایت

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه به چه صورت انجام می شود؟

امروزه در تشخیص ترکیدگی لوله با روش های سنتی و بدون داشتن ابزار مخصوص کار کردن و تشخیص دقیق ترکیدگی سخت شده است. همچنین رفع گرفتگی لوله از طریق روش سنتی بسیار وقتگیر و پرهزینه است .

مجموعه لوله باز کنی تهران با داشتن سرویس کارانی که بیش از 2 سال سابقه فعالیت دارند و در انواع شرکت ها و کارخانجات مختلف عملیات اجرا و تعمیر هر گونه سیستم های تاسیساتی را انجام داده اند آماده ارائه خدمات تشخیص ترکیدگی لوله و دیگر خدمات می باشد.

چرا باید از خدمات تشخیص ترکیدگی لوله سایت لوله باز کنی تهران استفاده کنید؟
آیا نشتی لوله و یا شکستگی لوله آب مشکلی برایتان ایجاد کرده؟
آیا به دنبال راه حلی برای نم و رطوبت در کف، سقف و یا دیوارهای ساختمان هستید؟
آیا مبلغ قبض آب شما افزایش شدیدی داشته است؟
آیا افرادی را برای تشخیص محل ترکیدگی آورده اید اما از پیدا کردن محل نم و نشت یابی نا امید شده اید؟

روش های رفع بو

انواع خدمات ترکیدگی لوله در مجموعه لوله باز کنی تهران

کلیه تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب و تبدیل لوله کشی به رو کار و یا توکار ساختمان و درخواست شما انجام می شود.

کلیه امور بنایی از قبیل کاشی و سرامیک کاری و تعمیرات دیگر
تشخیص نشتی لوله های آب شوفاژ
تشخیص ترکیدگی انواع لوله و نشت آب و فاضلاب در چاله آسانسور
تشخیص ترکیدگی لوله های موتورخانه و پکیج انجام می شود.
تعمیر لوله کشی فاضلاب و توالت فرنگی و ایرانی
تبدیل و تعویض توالت فرنگی و ایرانی
رفع گرفتگی توالت با دستگاه تراکم هوا
تشخیص علت و از بین بردن بوی بد و نامطبوع فاضلاب که به علتهای مختلف بوجود می آید
از بین بردن کامل رطوبت در دیوار رفع نم و چکه آب و کف ، سقف و … در ساختمان
تشخیص ترکیدگی در همه جای ساختمان مثل سقف ، انباری ها ،راه پله ها و…

حفر چاه چگونه انجام می شود؟

شاید برایتان سوالی پیش بیاید که هزینه زیاد برای تعمیرات مجدد ترکیدگی انواع لوله صحیح و به سود شماست ؟

متاسفانه سیستم لوله کشی و فاضلاب در بسیاری از مناطق کشور ما قدیمی شده که احتمال خرابی و پوسیدگی لوله ها ، ترکیدگی لوله ها و دیگر مشکلات ساختمانی را زیاد می کند، پس باید لوله های پوسیده و شکسته شده را تعویض و یا تعمیر کنید .

همچنین وارد شدن شی سفت و سخت در لوله ها و فشار وارد شده یکی دیگر از دلایل شکستگی و ترکیدگی لوله ها می باشد. اگر به موقع متوجه شوید و اقدام کنید میتوانید از ترکیدگی لوله جلوگیری کنید.

اگر به موقع متوجه نشتی و ترکیدگی لوله ها نشویم ممکن است باعث بروز خسارات فراوان به ساختمان شود که مهم ترین آن به وجود آمدن نم در سقف ، دیوار و سرویس ها و یا حمام می باشد ، ریزش گچ دیوارها ، بوی نامطبوع نم دیوار و سقف ، هدر رفت آب ، هزینه ی اضافی بابت آب بها نیز از دیگر آثار ترکیدگی لوله ها می باشد .

در همین مورد می توانید از خدمات تعمیرات لوله کشی ساختمان از ما کمک بخواهید . مجموعه لوله باز کنی تهران با گردآوری بهترین سرویس کاران در سطح استان تهران و البرز و افرادی که در دانشگاه های معتبر کشور فارغ التحصیل شده اند, جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در این دو استان و تمام مناطق مختلف آنها می باشند.

راه حل پیشگیری از ترکیدگی لوله های ساختمان

بهترین راه حل برای پیشگری از ترکیدگی لوله ها میتوان از اقداماتی مثل پوشاندن مخزن آب سرد که بعضی اوقات فراموش می شود با عایق لوله انجام داد، ولی دو مسئله وجود دارد ، اول اینکه مهم نیست تا چه حد از ترکیدگی لوله پیشگیری کرد.

بعضی اوقات به دلایل پایین رفتن لوله ها موجب ترکیدگی می شود و زمانی که متوجه ترکیدگی لوله می شوید ، کاری نمی توان انجام داد و این یک مشکل بزرگی است .

مورد دوم این است که این راه حل کاملی برای جلوگیری از ترگیدکی لوله ها نیست. چون دسترسی به لوله ها ندارید تا اقداماتی را انجام دهید و اینجاست که شما نیاز به بررسی لوله ها ، سرویس دهی تشخیص ترکیدگی لوله ها با دستگاه لوله کش پیدا می کنید.

چرا با ترکیدگی لوله باید با مجموعه لوله باز کنی تهران تماس گرفت ؟

به دلیل اینکه یک شرکت خدمات لوله بازکنی حرفه ایی و کاربلد با کمترین هزینه و بدون خرابی با کمترین زمان علت ترکیدگی را مشخص و مشکل را حل می کند.

استفاده از کنتور آب

بعضی اوقات ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا نشتی های کم و جزئی، خود را نشان بدهند. در این صورت اگر شک دارید که لوله نشتی دارد، می توانید از کنتور آب استفاده کنید.

برای این کار، اول باید مطمئن شوید که تمام شیرهای ساختمان بسته هستند و دستگاه های مصرف آب مثل کولر، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی باید خاموش شوند.

باید عدد نوشته شده در کنتور آب را یادداشت کنید و بعد از گذشت زمان (حداقل ۳۰ دقیقه) دوباره به کنتور نگاه بندازید. اگرعدد کنتور تغییر کرده باشد، یعنی لوله کشی منزل شما دارای نشتی است. قابل ذکر است که این روش فقط می تواند نشتی های عمده و زیاد را نشان دهد و دقت آن بالا نیست.

چه موقع متوجه میشوید ترکیگی لوله زیاد است ؟

1. مبلغ قبض آب بیش از حد معمول باشد
2. کم فشار شدن آب
3. در هنگام سکوت شنیدن صدای چکه آب یا صدا غیر معمول
4. چکه آب از سقف و دیوار
5. نم زدگی و رطوبت در گچ دیوار یا سقف

ترکیدگی لوله
ترکیدگی لوله

ترکیدگی انواع لوله ها بر اثر فشار وارد بر بدنه لوله:

یکی از عوامل رایج در زمان تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه ، به لوله های آب فشار وارد می شود. شما باید در خانه خود به این نکته برای جلوگیری از ترکیدگی لوله ها توجه کنید.

وقتی لوله های آب مسدود می شود، آب به بدنه لوله فشار وارد می کند طوری که لوله نمی تواند این فشار را تحمل کند و ترکیدگی صورت می گیرد. اگر فشار آب کم در دوش، حمام و شیر آب هایتان وجود داشته باشد، به این معنی است که یکی از لوله هایتان مسدود شده است.

برای بررسی این موضوع می توانید در خانه خود شیر آب را در وان حمام و آشپزخانه خود باز کنید؛ اگر فشار آب هنگامی که شیر دوم را باز می کنید کمتر بود، احتمال ترکیدگی لوله است.

تشخیص ترکیدگی لوله از انواع دستگاه ها :

• نشت یابی لوله با دستگاه آکوستیک شبکه آب
• نشت یابی لوله با دستگاه رادیویی شبکه آب
•نشت یابی لوله با دستگاه آکوستیک عقربه ای

مشاهده و نشت یابی لوله با دستگاه:اگر بخواهیم دلایل رایج مشاهده شده در تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله با دستگاه را نام ببریم ، فشار زیاد از طریق سیستم به لوله، ترکیدگی لوله به علت قدیمی بودن لوله یا آسیبی عمدی به لوله اشاره نمود و یکی از مهم ترین دلیل ترکیدگی لوله یخ زدگی لوله ها در شرایط آب و هوایی می باشد.

ترکیدگی لوله در سیستم اصلی چه در یک زمان کوتاه و چه در مدت زمانی طولانی ؛ بسیار خطرناک و ویرانگر می باشد، در یک خط لوله پشت سرهم ترکیدگی لوله به راحتی می تواند مردم را برای چند روز یا چند ماه بدون آب بگذارد یا حتی موجب بسته شدن راه و قطع اتصال مناطق شود و خسارت زیادی را به محیط اطراف خود وارد کند اگر زود اقدام کنید می توان از این مشکلات جلوگیری کرد.

عوامل موثر بر قیمت تشخیص و رفع ترکیدگی لوله

خدمات رفع ترکیدگی لوله در محل های مختلفی مثل خانه ها، آپارتمان ها، مراکز تجاری و اداری و ویلاها انجام می شود. مشکلات متفاوتی مثل نشت لوله آب، گرفتگی، رفع نم و رطوبت دیوارها و کف و ترکیدگی لوله مواردی است که در این دسته انجام می شود.

این مشکلات برای لوله های انتها به سینک ظرفشویی، فاضلاب آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و لوله کشی آب ماشین لباسشویی اتفاق می افتد. متریالی که در ساخت لوله های آب بکار می‌رود معمولا از دو نوع آهن می باشد که نوع دوم بیشتر استفاده می شود به دلیل انعطاف پذیری بیشتر آن.

بعضی از اشکالات اولیه در لوله کشی مثل استفاده از لوله ها یا اتصالات متفرقه می‌تواند به مرور زمان موجب پوسیدگی و خوردگی لوله ها و ترکیدن یا نشتی دادن شود.

ترکیدگی لوله می تواند بصورت اورژانسی و یا در ابعاد کوچک تر اتفاق بیفتد. عواملی بر قیمت رفع ترکیدگی لوله تاثیر می گذارد که با هم به آنها پی میبریم.

محل ترکیده شدن لوله:

هر چه آسانتر محل ترکیدگی را پیدا کنیم و زمان کمتری برای پیداکردن ترکیدگی لوله بگذاریم هزینه کمتری برای کل کار خواهیم پرداخت. مواقعی که از نیروی ساختمانی کمک نگیرید ساختمان شما موجب آسیب بسیاری می شود که ترمیم و بازسازی آن نیاز به هزینه مجدد دارد.

در واقع متریال در محلی که لوله دچار ترکیدگی شده قرار گیرد بر هزینه کل کار اثر می‌گذارد. به عنوان مثال اگر این اتفاق در آشپزخانه یا حمام شما بیفتد باید کف را کاشی کاری کرد. ولی دیوارهای خانه معمولا پوشش گچ و نقاشی دارند.

البته به این نکته هم توجه کنید که مجموعه لوله باز کنی تهران پس از تشخیص محل ترکیدگی لوله سعی میکنند که کار با حداقل خسارت و بدون نیاز به بازسازی مجدد انجام شود.

برای نشت یابی لوله از نرخ ساعتی

مجریان متخصص برای رفع ترکیدگی و نشتی لوله دستمزدشان را بر اساس ساعات برای کار به علاوه متریال و وسايل استفاده شده اعلام می کنند. برای دریافت تعرفه تشخیص ترکیدگی لوله با واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

شکستگی لوله جزئی تر

وقتی مشتری نمی خواهد از لوله توکار استفاده کند، لوله بازکن بخش آسیب دیده قبلی را از مدار لوله کشی حذف کرده و با لوله کشی روکار مشکل را حل می کنند که در این صورت قیمت رفع ترکیدگی لوله به مراتب پایین تر خواهد بود.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله آب یا نشت یاب چیست؟

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله صدایی که از جریان آب موقع شکستگی یا ترکیدگی لوله آب به وجود می آید را با استفاده از گیرنده ای که روی سطح (مثلا کف حمام یا…) قرار می گیرد انجام می دهد و این کار به ما کمک می کند که محل دقیق ترکیدگی لوله آب را بتوانیم به طور دقیق تشخیص دهیم و بدون تخریب کار عیب یابی لوله انجام می شود.

قابل ذکر است که جنس لوله و میزان ترکیدگی لوله و فشار آب در عیب یابی با دستگاه موثرند و ترکیدگی لوله باید طوری باشد که صدای نشت آب به دستگاه برسد تا تشخیص داده شود.

مزیت استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله چیست؟

بزرگترین مزیت استفاده از دستگاه نشت یابی لوله آب پیدا کردن دقیق و بدون خرابی محل ترکیدگی لوله هست که این امر مهمترین کار است. البته بابت بازسازی محل و صرفه جویی در وقت در حداقل زمان انجام می شود.

تشخیص ترکیدگی لوله چقدر هزینه دارد؟

هزینه نشت یابی انواع لوله با دستگاه به جنس لوله و نوع کار و متراژ جایی که باید بررسی شود تفاوت دارد و ترکیدگی لوله با توجه به کاری که انجام میشود قیمت داده می شود که قابل ذکر است.

ما تضمین میکنیم کمترین هزینه از مشتری بابت تشخیص ترکیدگی لوله دریافت شود و بعد از تماس ما به شما قیمت ترکیدگی لوله و نشت یابی لوله را با توجه به مشکل ایجاد شده می گوییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه حلهای لایروبی فاضلاب و رفع بوی بد فاضلاب

راه حلهای لایروبی فاضلاب و رفع...

ترمیم و بازسازی چاه فاضلاب با ترمیم و بازسازی چاه فاضلاب ساختمان دیگر نیازی به حفر مجدد چاه نیست. چاه...

مقالات بیشتر بخوانید
نحوه از بین بردن نم و رطوبت بر روی دیوار

نحوه از بین بردن نم و...

نحوه از بین بردن نم و رطوبت بر روی دیوار رطوبت در روی دیوارها در خانه ها یکی از شایع...

مقالات بیشتر بخوانید
فواید تخلیه چاه

فواید تخلیه چاه

فواید تخلیه چاه تخلیه چاه یکی از نیازهای هر چاهی می‎باشد. هر چاه فاضلابی ممکن است به تخلیه چاه نیاز...

مقالات بیشتر بخوانید
آموزش 0 تا 100 طرز کار دستگاه لوله بازکنی گام به گام

آموزش 0 تا 100 طرز کار...

آموزش 0 تا 100 طرز کار دستگاه لوله بازکنی گام به گام طرز کار دستگاه لوله بازکنی ارابه ای و...

مقالات بیشتر بخوانید
مزایت های استفاده از لوله آب پنج لایه چیست؟

مزایت های استفاده از لوله آب...

علت ترکیدن لوله آب چیست؟ علت ترکیدگی لوله آب بیشترین سوالی می باشد که برای افراد پیش می‌آید. اینکه چرا...

مقالات بیشتر بخوانید
انواع لوله کشی ساختمان

انواع لوله کشی ساختمان

انواع لوله کشی ساختمان از گذشته تاکنون، استفاده از لوله‌، بخش اساسی هر سازه و صنایع مختلف بوده است. همان‌طور...

مقالات بیشتر بخوانید
بررسی 3 مرحله مهم ترمیم چاه فاضلاب

بررسی 3 مرحله مهم ترمیم چاه...

بررسی 3 مرحله مهم ترمیم چاه فاضلاب ترمیم چاه فاضلاب به جهت جلوگیری از تخریب چاه و حفر مجدد آن...

مقالات بیشتر بخوانید
تفاوت‌های بین لوله‌کشی تاسیسات ساختمانی و لوله کشی صنعتی

تفاوت‌های بین لوله‌کشی تاسیسات ساختمانی و...

تفاوت‌های بین لوله‌کشی تاسیسات ساختمانی و لوله کشی صنعتی لوله‌ها و لوله کشی از موضوعاتی بسیار مهمی هستند که در...

مقالات بیشتر بخوانید
از بیوفیلم‌ (Biofilm) چه می دانید؟

از بیوفیلم‌ (Biofilm) چه می دانید؟

از بیوفیلم‌ (Biofilm) چه می دانید؟ بیوفیلم، تجمعی از سلول های میکروارگانیسمی است که به یک سطح متصل و توسط...

مقالات بیشتر بخوانید
انواع روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

انواع روش تبدیل توالت ایرانی به...

انواع روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی اگر قصد تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و یا برعکس آن، نصب توالت...

مقالات بیشتر بخوانید

تماس تلفنی